Ària de Júlia

Després de l'ambient enrarit del final de recitatiu II, saltem a unes hores abans.

Veiem  Júlia pentinant-se i maquillant-se: es prepara per a veure als seus amics. L'ambient és de pau i relax.

Júlia ha pres una decisió: trencarà amb Ric. No només ho fa per ella. Pensa que també és el millor per a Ric, qui depén excessivament d'ella.

Júlia pensa en veu alta la frase

La por a perdre

I és M1S1M qui contesta:

No ens permet trobar.

Després d'aquesta frase,  Júlia pren valor per a confessar: S'ha enamorat de M1S1M!

Hi ha moltes lectures possibles sobre aquest tema tan polèmic...

Jo veig a Júlia com una persona molt valenta. És conscient de les dificultats d'eixe amor i les assumeix. Perquè ningú com M1S1M la fa sentir tan plena, tan bé.

Especialment quan diu el seu nom amb la seua veu... (l'única cosa física que té M1S1M)

Per què hauria Júlia de negar eixa realitat? Les coses són impossibles fins que deixen de ser-ho.

Júlia fa cas al seu cor i li ho diu a M1S1M. Passe el que passe...

M1S1M es queda de pedra, clar. Els seus còmputs digitals no estan preparats per a resoldre una equació així.

Júlia li pregunta directament: Què sents tu per mi?

I ací ve una de les preguntes fonamentals de tota l'òpera:

Què sent M1S1M per Júlia?

O millor... Pot sentir amor per ella?

El final apoteòsic no deixa lloc al dubte.

O penseu que sí?

...

Us deixe un altre document de vídeo



Publicat per Jåøl

4 comentaris:

  1. Jo tinc molt clar que Julia SI esta enamorada de de m1s1m, pero....ho esta m1s1m de Julia?
    en cap moment veig a m1s1m capaç de fer qualsevol cosa per Julia. Pense més en la curiositat de m1s1m, en voler descobrir tambe que es l´amor.
    En quin moment diu m1s1m que esta enamorat de Julia??

    ResponElimina
  2. M'encanta esta cançó. No me la puc treure del cap.

    ResponElimina
  3. yo creo que si que esta enamorado con ese final tiene que estarlo no?

    ResponElimina
  4. Hola soc Júlia i ara tots els meus amics de l'institut quan em criden em diuen ju-liiiiiiiii-aaaaaaaa cantant és molt divertit

    ResponElimina